Wednesday, 30 April 2014

Japanese drug store cutesy

Some of you lovelies may already know it from earlier entries- I love browsing through drug stores, especially in Japan! 
I can easily spend hours looking at all the stylish beauty goodies- which I do unless I'm in non girly company... Even if I end up buying nothing, it's still fun to inspect the cutely designed products and displays~


Nutritious hand cream~ cutest presentation ever 

Nail care essence treatment~ tiny gel patches for nice nails & cuticles. 
Contact lenses solution in limited Rirakkuma packaging.
Tooth cleaning sheets... 
Facial cleansing lotion~ limited Disney Princess edition with original cotton rounds
More mangaesque cuteness...
Sailor Moon "slim pencil eyeliner"
~ Waaant!!!
As you can see below, I didn't leave the store empty handed this time: "Little Witch Moteliner", eyeliner for sensitive eyes in dolly brown, pastel pink nail polish & a tiny accent eyelash curler- 
mini reviews coming soon




12 comments:

  1. Ich finde man kann deutsche und japansiche Drogerien gar nicht vergleichen XD Die japanischen sind so süß und bunt und vielseitig, während deutsche nur 0815-Marken haben.

    ich will unbedingt Kosmetik aus der Sailor Moon Collection und Lady Oscar Reihe haben(^o^)/

    ja, ich hab einen neuen Blog! Sieht man ihn nicht, bei meineim Account O_o der link ist: tokyomisfit.blogspot.com ich würde mich freuen, wenn du vorbeischauen würdest :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zahra-chan❤- da kann ich dir nur zustimmen, deutsche und japanische Drogerien unterscheiden sich total... wobei in Deutschland die Anzahl von niedlich designten Beauty-Produkten & limitierten Editionen nach und nach zuzunehmen scheint ^-^

      Ich hab' deinen neuen Blog schon besucht❤

      Delete
    2. Danke für deinen netten Kommentar :) Hab auch gleich darauf geantwortet ♥♥

      ich habe das gefühl, dass deutschland immer so der Nachzügler ist XD Ich habe gesehen, dass es jetzt in DE schmuckkolletionen gibt, die es im October schon in Japan gab ^^'' Aber immerhin gibt es sie! :D

      Delete
  2. Everything is so cute!!
    I really like the new Sailor Moon products (*´∀`*)
    The things you bought are lovely ♪

    ReplyDelete
  3. Oh wow the sailor moon pencil eyelinr is absolutely cute!
    xx

    www.sakuranko.com

    ReplyDelete
  4. @Sarah-chan & Sakuranko-chan: Thank you for stopping by, dears~ yes, the new Sailor Moon items a definitely very cute and tempting >.<

    ReplyDelete
  5. Danke für deinen Kommentar neulich! Macht nix, wenn´s im Moment nicht klappt mit den Fahrradgeschichten aus Japan - vielleicht irgendwann später. Meld dich einfach, ich freue mich immer!
    Liebe Grüße
    Christiane

    ReplyDelete
  6. Such a great pictures, my love.

    *_*

    Happy weekend,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  7. I like japan so much... lots of colorful and interesting goodies.... I wanna go there :D

    http://hallofpink.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Japan has the cutest pretty stuffs <3
    Hope you are doing well my Dear~ ^^

    ReplyDelete
  9. ouah so cute!
    nao
    http://ohmynao.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  10. Awwww, fabulous ^_^

    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete